Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Don't Spoil my Wedding!

Tip#1

Αγαπητοί Κουμπάροι & Κουμπάρες,

η παρούσα ανάρτηση αποτελεί μία βοήθεια εκ μέρους μου για εσάς... Λοιπόν, πρώτα από όλα θέλω να αναφερθώ στην Pure_Seduction που έχει αναλάβει το Bachelor party. Έτσι, λοιπόν, Pure_Seduction
εφόσον έχεις αναλάβει το Bachelor αναλαμβάνεις και τα ρούχα που θα φορέσω εγώ και η Ριρίκα! Ό,τι άλλη ιδέα έχεις απλά θα την υλοποιήσεις στις 19/7 όταν θα γίνει και το Bachelor! Κλείσαμε με αυτό! Στη συνέχεια έχουμε τους Κουμπάρους/ες  jj!, Gate4, Κλεοπάτρα^^, ~~Μελανία~~, JaneWin... Εσείς οι υπόλοιποι 5 χωριστείτε σε ομάδες έτσι ώστε να τελειώσετε και πιο γρήγορα αλλά και να αποφασίσετε ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ! Τέλος και με αυτό! Το προσκλητήριο τώρα... Το προσκλητήριο θα είναι μία προσφορά της «The jj! Card Company™»... Να μην ξεχάσετε και τις μπομπονιέρες!!! Σοφία κοριτσάκι μου άσε να βρουν και οι άλλοι τι θα φορέσουμε :P. Για τυχόν απορίες αφήστε σχόλιο ή επικοινωνηστε μαζί μου με προσωπικό μήνμα στο iSchool ή στο e-mail μου ta.sos.gal@hotmail.com.
Έχετε ακόμα 12 μέρες!

Φιλικά,
Τάσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου